Ακαδημία Αθηνών

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Image from OpenLibrary

Εγχειρίδιον μεταφυσικό - διαλεκτικόν : ή Επιτομή ακριβεστάτη του δείγματος του κυρίου Λοκκίου περιβoήτου φιλοσόφου περί της ανθρωπίνης διανοίας / [John Wynne] : μεταφρασθείσα εκ της αγγλικής διαλέκτου [υπό Ι. Λιτίνου;]

Creator: Wynne, John, Bishop of Bath and Wells (π.1665-1743)Contributor: Λιτίνος, Ιωάννης (18ος αι.)Contributor: [Εκδότης] Γλυκύς, Νικόλαος ο εξ ΙωαννίνωνPublication: Ενετίησιν : Παρά Νικoλάω Γλυκεί τω εξ Ιωαννίνων, 1796Physical description: ιε', 316 σ. : ξυλ. ; 19 εκ.Language:Ελληνική γλώσσα (1453-).Translation of: An abridgment of Mr. Locke's Essay concrening human understanding.Dewey: 121. General Note: Η πληροφορία περί Ι. Λιτίνου απο την "Ελληνική Βιβλιογραφία 1466-1800" τ.Α' του Θωμά Παπαδόπουλου και περί John Wynne από το "Oxford Dictionary of National Biography". London: Oxford University Press, 2007 | Στη ράχη του αντιτύπου των πολυτίμων: "Lock, Sag. sull intelleto umano" | Τίτλος πρωτοτύπου: "An abridgment of Mr. John Locke's essay concrening human understanding". Subject - Person: Locke , John (1632-1704)Subject: ΓΝΩΣΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ -- ΠΡΩΙΜΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1800Originating source: GR : Ακαδημία Αθηνών : AACR2. Library: ΚΕΝΤΡΙΚΗ : ΕΛ
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number URL Copy number Status Date due Barcode
Books Books Κεντρική Βιβλιοθήκη Ακαδημίας Αθηνών Γεώργιος Αρβανιτίδης ΑΡΒ 0535 (Browse shelf(Opens below)) Link to resource 1 Available 007000019965
Books Books Κεντρική Βιβλιοθήκη Ακαδημίας Αθηνών Συλλογή Πολυτίμων ΠΟΛ 0002 (Browse shelf(Opens below)) Link to resource 2 Available 007000159088

Η πληροφορία περί Ι. Λιτίνου απο την "Ελληνική Βιβλιογραφία 1466-1800" τ.Α' του Θωμά Παπαδόπουλου και περί John Wynne από το "Oxford Dictionary of National Biography". London: Oxford University Press, 2007

Στη ράχη του αντιτύπου των πολυτίμων: "Lock, Sag. sull intelleto umano"

Τίτλος πρωτοτύπου: "An abridgment of Mr. John Locke's essay concrening human understanding"

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha